Gullers Grupp förstärker inom digital produktion och marknadsföring

Gullers Grupps rekryteringsoffensiv fortsätter. Idag presenterar man nio nya medarbetare med starka profiler inom bland annat digital marknadskommunikation.

De nya medarbetarna presenteras i profil

Gullers Grupp har stark efterfrågan och behöver ständigt bli fler för att leverera och utveckla kommunikationstjänster till samhällsaktörer i alla sektorer. Idag presenteras nio nya medarbetare.

Sumenta Frykgård är digital marketing specialist som närmast kommer från rollen som marknadschef på Sushi Yama.

Joel Durén är content writer som närmast kommer från Differ Agency.

Helena Björklund är seniorkonsult inom pr som närmast kommer från en roll som pr- och kommunikationschef på Too Good To Go

Anders Carlsson är digital projektledare som närmast kommer från en roll som affärsutvecklare på VK Media.

Mimmi Onsum är juniorkonsult inom pr. Hon är nyutexaminerad från Berghs School of Communication.

Mathilde Roedenbeck är produktionsledare. Hon har tidigare arbetat på Honesty och kommer närmast från studier vid Försvarshögskolan.

Gleb Sobolev är juniorkonsult med bakgrund i eventbranschen. Han kommer närmast från studier vid Lunds universitet samt en affärsutvecklarroll på startuppen Robot Minds.

Selamawit Bede ansluter som konsult. Hon har flerårig erfarenhet som konsult och förändringsledare inom IT & Telekombranschen och kommer närmast från en utbildning i digital affärsutveckling på Hyper Island.

Indra Fredholm är juniorkonsult som läser Kommunikatörsprogrammet på Stockholms universitet och arbetar parallellt med att hon skriver sin kandidatuppsats.

– I en intensiv period med rekordhög efterfrågan är det både roligt och bra att få bygga ut vårt lag med fler spelare. Vi adderar nu bredd och spets till vårt erbjudande, säger Ulf Dahlqvist, vd för Gullers Grupp.